streda 13. apríla 2016

Verím, že ste si vzali prvé odporúčanie k srdcu

Milí priatelia, babky, dedkovia, zamestnaní aj školáci,

neberte to odo mňa ako domácu úlohu. NIE JE TO POVINNÉ. Ale verte, že odporúčanie je dobré. Sama som to zažila na vlastnej koži. Keď sa pozdravíte nepriateľovi, najprv ho to poriadne zaskočí, ale po čase sa mu rozsvieti v hlave - a na druhý deň vám odpovie na pozdrav! Nuž a keď sa budeme všetkým susedom zdraviť, okruh našich nepriateľov sa zmenší, nicht Wahr? Minule sa mi susedka dokonca (po dlhej dobe) prihovorila - a verte, nebolo to nepríjemné. Len prekonať prvotnú averziu, zabudnúť na staré sváry. Veď ktože si už pamätá, ako to bolo? Čo keď som aj ja sám/sama niesol/niesla svoj diel viny?
Prajem vám pekný deň a príjemné zdravenie. A ozdravovanie duše.
Vaša Anna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára