sobota 15. augusta 2015

Nové veselé

Nové veselé, aj trápne zážitky

- Prvý narodeninový gratulant bol GOOGLE. Vďaka!
- Tatra banka sa pripojila gratulačnou sms-kou, že ďakujem.
- Veľmi potešili sms-ky od priateľov, ďakujem vám všetkým tisícim!
- S narodeninami prišla aj bolesť do vnútorného členka na pravej nohe. Doteraz bolel vonkajší na ľavej. Život je zmena!
- Schovala som velikánsku čokoládu, že na horšie časy. Neviem, kde. A hľadáme celá rodina! Keď ju nájdeme, dám vám ochutnať.
- Narodeninové predsavzatie: nepiť pivo. Fíha, už ťahám druhý deň! Dedo Robert by mal zo mňa radosť. Spomínala som vám deda Roberta, nie? Bruchatý Amík, ktorý začal v 64 rokoch cvičiť, a dnes má krásne svaly, na hrudi tehličky, ktoré by mu závidel aj nejeden o polovicu mladší chlap. On si v 64-ke uvedomil, že je načase zmeniť životosprávu. Prestal chlastať pivo a začal cvičiť a posilňovať.
- No a ja som mala včera 64. Čakám na vaše gratulácie.
- Sorry, baby, že nie som dáma. Dámy zatĺkajú vek, a ja som to tak veselo vytrepla do éteru.
- Ale to len kvôli tomu, aby ste potom videli moje video ako cvičím a akú mám krásnu postavu. Dedo Robert, môj vzor.
- Zatiaľ ma preháňajú vnúčatá, momentálne ich mám tri. Dajú zabrať, ale sú kráááásne! Síce teraz je doma syn a dedo, a Andrejko šiel ku kamarátovi, takže mám trochu času na písanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára