nedeľa 24. septembra 2017

LAMBADA

LAMBADA
a iné


Deti išli do školy.
Tančím LAMBADU!!!

X

Medzi priateľkami:
- Čo si taká dobitá?
- Ale, otec ma pristihol s Janom ako sme tancovali LAMBADU.
- A čo je na tom zlé?
- On je hluchý.

X

Andrejko:
- Školský rok veru nie je žiadna LAMBADA.

X

Na zemiakových lupienkoch bolo napísané, že vnútri môže byť bankovka. Sofinke som strčila do otvoreného balíčka 20-ku, akože tam bola už z baliarne. Bolože to radosti!
- Jéj, moja prvá dvadsiatka! Aj Vanda už raz mala 20 eur!
Ja: - Ale musíš usilovne cvičiť klavír!
Veru, nie vždy sa chce. Preto robím, čo sa dá, peniaze do dievčaťa investujem.

X

Bibíkovi som ušila mikinu a nočnú košeľu, to isté pre Sofinkinho plyšáka. Lebo Vandina babka šila šaty pre jej Barbie bábiky. (Sofia sa nehráva s Bárbinami). Stretlo sa to s veľmi pozitívnym ohlasom. Andrej macíka pravidelne prezlieka, mal byť dievčatko. Ale začína aj posilňovať, často cvičí v byte, aj na preliezkach.

X

Sofinka sa ku mne privinula:
- Babka, mám ťa rada. Viem, že ty zomrieš, ale aj tak ťa mám rada.
Premkol ma hlúpy pocit, šla som za dedom:
- Ty si dievčaťu povedal, že zomriem? Viete o mne niečo, čo neviem ja?
Dedo: - Ale nie, len som jej rozprával, že my starí zomrieme, a ona s bračekom sa budú musieť o seba postarať sami.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára