utorok 15. novembra 2016

Adrenalínové ráno

sa vlastne nekonalo. Pôvodne som mala odviesť deti do školy, lebo oco išiel do roboty a dedo na krv. Mala som obavy od večera, preto som si nachystala kôpky oblečenia, zavčas rána som pracovala na príprave raňajok a desiaty. Keď Jurko s dedkom odišli, iniciovala som ich obliekanie, čo sa mi ako-tak podarilo. Moje raňajky však deti odmietli, na knedlík vo vajíčku nemali chuť. Andrej si dal chleba s horčicou, chrenom a klobásou, Sofia si natrela chlieb lekvárom a na to naukladala kúsky mäkkej salámy. Na celej veci ju najviac bavilo krájanie tej salámy na tenké pásiky. Moje nervy! Nemohla som jej nôž vytrhnúť z rúčky, aby sa neporezala. Musela som preto dávať pozor, ako krája. Samozrejme, že zjedla iba tri hryzy. Chystala som sa, ako sa budem s nimi knísať do školy a potom vyliezať na druhé poschodie bez výťahu. našťastie sa dedko vrátil a odviedol ich.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára