nedeľa 19. októbra 2014

Najnovšie výroky
Sofi, 5 rokov:
-         Babka, ty nie si debil ani idiot. Viem, že to uhádneš.

 x

X
Sofia veľmi rada hrá na klavíri. Vie si podľa sluchu vyťukať viacero pesničiek, skúša, skúša, kým nepríde na správny tón.
Včera zavčas rána tiež chcela hrať. Vravím:
-         Sofinka, ešte počkaj, ľudia spia (myslela som v činžiaku).
O päť minút Sofi pozerá cez okno na ulicu, vidí zopár chodcov a vraví:
-         Ale niektorí už vstali!

X

Sofi: Babka, som k tebe zaľúbená!

X

Ajo (7 r.) mi nakreslil výkres s kvetom, slniečkom, nápisom „Ľúbim babku“ – a na druhú stranu namaľoval anjela, „aby ťa chránil, babka.“

X

Pri hre:
-         Sofia, povedz Andrejovi, že ho poznáš ako staré boty!
-         Poznám ťa ako staré boty. A PREPOTENÉ!
X

Sofia prikladá stoličku ku kredencu v snahe dočiahnuť na cukríky.
-         Sofinka, ja ti ich podám, dobre?

-         Nie, ja sama, ale POD TVOJÍM DOZOROM! (a šibalský úsmev)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára