streda 23. júla 2014

PERLY

Ajko precvičuje písmenká s dedom. 
Dedo: - Babka, podaj mi ešte jeden alebo dva veľké papiere.
Ajo: - Ja myslím, že jeden stačí.

X

Sofia. - Babka, daj mi dve vreckovky, aby som nebola smutná. (Jednu použije na slzičky).
- Sofia, bil ťa dnes Marek?
Sofia, hrdo si vykračujúc, s úsmevom: - Bil!

X
Dominika podvečer odrazu vbehla do kuchyne, vybrala zo šuflíka malú lyžičku a odbehla do obývačky. To sa mi zdalo podozrivé, tak som sa šla pozrieť. Potvorka malá využila moju nepozornosť a našla na stolíku krém SUDOCREM, čo jej dávam na prdelku, keď má červené. Už si ho tak fajne nabrala na lyžičku a hovorila mastička, mastička. Ešteže ho neochutnala, asi by jej nechutil 
X
Včera poobede Domi zaspala na našej posteli a my sme si robili každý svoje, keď tu zrazu po asi hodinke v úplnej tichosti s kľudom zliezla z postele a prištvornožkovala za nami do pracovne. A dnes ráno zas, podobne ako jej staršia sesternička, objavila čaro zmäknutého masla na kraji stola :)

X

Sofi (vyčítavo):
-       Nikto mi nič nepovie!
-       Prečo, Sofinka?
-       Som si kýchla!
-       Prepáč, na zdravie!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára